Gratis Televisie met telefoon abonnement

Gratis Televisie met telefoon abonnement
4.5 (90%) 2 votes

Gratis TV

Als je op zoek bent naar een gunstig telefoon abonnement, kijk je natuurlijk naar de laagste prijzen. Maar bij sommige deals kun je een gratis LCD televisie krijgen. Misschien zelfs wel een LED tv. Dat is een aantrekkelijk aanbod. Dan heb je naast een leuke smartphone ook een extra televisie in huis. Die kun je mooi op je slaapkamer zetten of in de camper. Bij enkele aanbiedingen is de tv zo groot dat hij in de huiskamer ook goede sier maakt. Het scheelt bovendien een fors bedrag in de aanschaf. In veel gevallen moet je toch al op zoek naar een nieuw telefoon abonnement, bijvoorbeeld als je huidige abonnement bijna is afgelopen. Als je nog een nieuwe of extra televisie kunt gebruiken, ben je in één keer klaar met zo’n gratis cadeau erbij. Dan hoef je zelf niet meer op zoek te gaan.

Algebeld heeft een gigantisch aanbod aan TV’s

Ritel.nl heeft echt een gigantisch aanbod aan tv’s welke je gratis kan krijgen bij je telefoon abonnement. Van gigantische televisies tot tv’s met een haarscherp beeld. Ze hebben zoveel acties dat we ze niet eens allemaal kunnen beschrijven.

Bekijk deze aanbieding

Opruiming: Gratis 49 inch(!!) 4k Smart TV met Abonnement

Zo de titel is al een mond vol, maar dat mag ook met zo’n top aanbieding! Je krijgt namelijk een Gratis 4k TV bij het afsluiten van een Vodaf abonnement van slechts € 32,75 per maand!

Bekijk deze aanbieding

Op zoek naar andere deals?

We zijn fan van deze webshops voor de beste deals!

Algebeld.nl

PhoneShop

Ritel.nl

LCD en LED Televisie

Naast de toestellen met plasma schermen kun je nu televisies kopen met LCD of LED. Met een plat beeldscherm neemt deze niet zoveel ruimte in. Hij kan bijvoorbeeld aan de muur worden gehangen. De kwaliteit van het beeld is scherp. Het geluid wordt in de toestellen zit wordt steeds beter. Hij gebruikt minder energie dan de tv met plasmascherm. Dat is goed voor het milieu. Als de aanbieding een LED tv is, dan is ben je nog zuiniger bezig. De LED is ook beter kwa kleurechtheid. Als je zo’n soort televisie kunt krijgen van je telefoonaanbieder dan sla je daarmee een goede slag. Op z’n minst is het de moeite van het overdenken waard. De smartphone die je dan meekrijgt is dan vaak wel van wat mindere kwaliteit, maar alle standaard mogelijkheden zitten er toch wel op. Niemand zal je tegenhouden als je voor een luxe smartphone gaat, maar de vraag is of je gebruik gaat maken van alle moderne snufjes die daar op zitten. Zo niet, dan is het de overweging waard om toch voor die tv te gaan. Bedenk daarbij dat de televisie niet hoeft te worden ingeleverd aan het einde van het telefoon abonnement. Daar kun je nog heel lang plezier van hebben.

Televisie gerelateerd nieuws

Download nu de Marketingfacts Special over programmatic marketing

De ervaring leert dat elke vorm waarin marketeers hun (potenti?le) klanten kunnen bereiken, wordt geautomatiseerd. In online marketing is dat al langer het geval, en radio, televisie en out-of-home volgen nu in rap tempo. Programmatic marketing noemen we dat.  Programmatic marketing heeft een glorieuze toekomst voor de boeg als we de groeicijfers van de analisten mogen geloven. Toch zijn er ook een aantal obstakels op weg naar die toekomst. Programmatic heeft namelijk wel een reputatieprobleem te tackelen, zo maken de recente bezuinigingen van Procter & Gamble bijvoorbeeld duidelijk. Uitdagingen rond brand safety, fake views en viewability staan daarbij voorop. Download de Special! Lees meer over: Download nu de Marketingfacts Special over programmatic marketing. Lees meer op: MarketingFacts.nl »

Jeroen Elfferich (Ex Machina): ?Interactie rondom online live video rukt op?

Ex Machina is gespecialiseerd in grootschalige interactie rondom video, met een nadruk op live. Het bedrijf bevindt zich in een transitiefase. Nu nog wordt er met name geld verdiend met interactie rondom televisieprogramma?s, maar het aandeel van online video stijgt snel. Denk aan Facebook Live, maar ook aan Twitch, van oorsprong gamerskanaal. ?Op Twitch kun je nog een stuk verder gaan, want die hebben API?s waarmee je interactieve lagen over de video zelf heen kunt leggen. Dat kan op dit moment op Facebook nog niet. Het opent allerlei nieuwe mogelijkheden voor creatieven om met live video om te gaan? aldus ceo en mede-oprichter Jeroen Elffrich. Lees meer over: Jeroen Elfferich (Ex Machina): “Interactie rondom online live video rukt op”. Lees meer op: MarketingFacts.nl »

Is het niet eens tijd om te beginnen met programmatic digital out of home?

Programmatic advertising heeft in een korte tijd de displaymarkt op z?n kop gezet. Wij verwachten dat dit binnenkort ook zal gebeuren voor digital out of home (DooH) en voor de televisiemarkt. Met die gedachte hebben wij onderzoek gedaan naar de ontwikkelingen van programmatic advertising binnen DooH. In dit artikel beschrijf ik de DooH-markt, de opkomst en de kansen en licht ik toe warom je als adverteerder moet overwegen aan de hand van cases uit het verleden. Lees meer over: Is het niet eens tijd om te beginnen met programmatic digital out of home?. Lees meer op: MarketingFacts.nl »